Întrebări frecvente (FAQ)

Care sunt costurile de livrare?

Clientul este informat despre taxele poștale înainte de finalizarea achiziției. Dacă se alege livrarea standard, livrarea este gratuită. Dacă se alege livrarea rapidă, taxa de livrare este de 18,99 lei. Dacă alegeți plata la livrare, se va percepe o taxă de 14,99 lei; veți fi scutit de o astfel de taxă dacă selectați orice altă metodă de plată. 

 

Ce metode de plată sunt acceptate?

Îți oferim mai multe opțiuni pentru o plată sigură, rapidă și convenabilă.

  • Poți plăti cu cardul bancar (Visa, Mastercard, American Express)
  • Poți plăti în avans prin transfer bancar
  • Poți plăti în numerar la livrare

 

Ce taxe se aplică la achiziționarea produselor?

Prețul produselor noastre poate fi găsit pe pagina de descriere a fiecărui produs. Acesta include taxa pe valoare adăugată (TVA). Dacă se aplică orice altă taxă, tot acolo vei găsi și aceste informații relevante.

 

Care este durata de livrare?

Durata de livrare este de 2 până la 5 zile lucrătoare din momentul plasării comenzii.

Te rugăm să reții faptul că nu se fac livrări în zilele nelucrătoare sau în sărbătorile naționale și locale.

Pentru detalii, te rugăm să verifici Termenii și condițiile de pe website-ul nostru.

 

Ce companie livrează coletele?

Livrarea este efectuată de către partenerul nostru de afaceri, compania de curierat FAN Courier. Vei primi o notificare ce conține timpul estimat de livrare înainte de livrarea propriu-zisă.

 

Cum pot urmări comanda?

Compania de curierat îți va trimite un email cu informațiile de urmărire a comenzii după ce aceasta a fost pregătită pentru expediere și a plecat din depozit. Când primești acest email, vei putea face click pe link sau introduce numărul de referință pe website-ul companiei de curierat. Reține că poate dura 1 până la 2 zile lucrătoare până când linkul cu informațiile de urmărire devine activ.

 

Ce ar trebui să fac dacă am o problemă cu comanda?

Serviciul nostru pentru clienți este disponibil pentru a rezolva orice problemă pe care o întâmpini cu comanda ta. Pentru a intra în legătură cu serviciul nostru pentru clienți, contactează-ne prin email ([email protected]) sau prin Facebook/Instagram. Echipa noastră este foarte receptivă și va fi bucuroasă să te ajute cu comanda ta.

 

După ce plasez o comandă, o mai pot modifica sau anula?

Desigur! Nu ezita să ne contactezi prin email ([email protected]) sau prin Facebook/Instagram. Echipa noastră este foarte receptivă și va fi bucuroasă să te ajute cu orice ai nevoie.

 

Pot returna un produs?

Ai la dispoziție treizeci (30) zile calendaristice de la primirea produsului pentru a-ți exercita dreptul de retur. Pentru exercitarea dreptului menționat, te rugăm să urmezi procedura stabilită așa cum este prezentată în pagina de retururi. Dacă ai nevoie de ajutor cu această procedură, ne poți contacta prin email ([email protected]) sau prin Facebook/Instagram.

 

Ce garanție se aplică produselor?

Produsele noastre au o garanție de doi (2) ani de la data achiziționării. Dacă produsul comandat prezintă un defect din fabrică în această perioadă, te rugăm să urmezi procedura stabilită în pagina de retururi. Dacă ai nevoie de ajutor cu această procedură, ne poți contacta prin email ([email protected]) sau prin Facebook/Instagram.